Strona korzysta z plików cookies w celach określonych w polityce prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.

OK
Logo

Smosarska

Zdjęcie w nagłówku strony

Artykuł

Zdjęcie w nagłówku artykułu

4.10.2021 dieta w pcos e-book gotowe jadłospisy insulinooporność io pcos policystyczne jajniki

Jadłospisy w PCOS i insulinooporności z e-bookiem PRZEDSPRZEDAŻ

Znasz to?

Z miesiąca na miesiąc czujesz się coraz gorzej, na co dzień towarzyszy Ci ciągłe uczucie zmęczenia, spać mogłabyś na stojąco, nie wiesz skąd waga pokazuje 10 kg więcej. Na twarzy pojawił się niechciany zarost oraz szalejący trądzik.  Próbowałaś się ich pozbyć na wiele sposobów, ale bez skutku. Zaczynasz się izolować i omijać szerokim łukiem spotkania towarzyskie. Czujesz, że tracisz kontrolę nad swoim ciałem i życiem.

A może starasz się o dziecko, ale ciągle bezskutecznie.

Naprawdę chcesz tak żyć?

Pamiętaj – jeśli nic nie zmienisz, nie zmieni się nic.

Pomyśl: Skoro stosujesz restrykcyjną dietę, codziennie męczysz się na siłowni, a efektów brak, może problemem jest rozchwiana gospodarka hormonalna?

Może dieta, którą stosujesz jest nieodpowiednia i tylko nasila Twój problem.

Może specyfiki, które stosujesz działają na objawy, a nie przyczynę problemu.

Ale może być tak, że stosując zbilansowaną dietę w połączeniu z dostosowaną do Twoich możliwości i potrzeb aktywnością fizyczną, wspomagając się składnikami, które naprawdę działają, Twój organizm zacznie działać jak dobrze naoliwiona maszyna.

Gotowe jadłospisy w PCOS i IO razem z e-bookiem wskażą Ci prawidłowy kierunek, dzięki któremu będziesz wiedziała co robić, jakie kroki podjąć by rozwiązać problem i poczuć się lepiej.

Dzięki e-bookowi poznasz przyczyny Twoich problemów zdrowotnych, a to pozwoli na świadome działanie. Koniec z chaosem informacyjnym, „dobrymi radami” znajomych, w e-booku znajdziesz konkretne wskazówki, potwierdzone badaniami naukowymi. To naprawdę działa! Koniec z głodówkami, katorżniczymi treningami.

Ale to nie wszystko!

Dzięki informacjom, które znajdziesz w e-booku:

  • odzyskasz witalność i apetyt na życie,
  • pozbędziesz się wstydliwych problemów jak trądzik, hirsutyzm czy łysienie androgenowe,
  • uregulujesz cykl miesiączkowy (nawet jeśli nie planujesz dzieci),
  • świetnie przygotujesz się do ciąży.

Jakim cudem tego wszystkiego dokonasz?

Tak naprawdę żadnym. Wystarczy, że teorię zastosujesz w praktyce, a Twoje ciało, w swoim tempie, będzie wracać do zdrowia.

Zobacz, co otrzymasz.

Opis diety

Dieta w PCOS i  insulinooporności  zawiera posiłki, które przygotujesz zaledwie w kilka minut.

Jadłospis skomponowany jest w taki sposób, aby dostarczać niezbędnych składników odżywczych. Posiłki uwzględnione w diecie są proste w przygotowaniu i smaczne.

Niski indeks glikemiczny oraz ładunek glikemiczny posiłków wspomaga prawidłowe funkcjonowanie gospodarki węglowodanowej organizmu.

Dzięki zbilansowanej  i przeciwzapalnej diecie Twój organizm będzie odżywiony, a co za tym idzie zdrowszy, Ty natomiast poczujesz wzrost energii, koncentracji i zdecydowaną poprawę samopoczucia.

Jadłospisy są dostępne w następujących wariantach:

  • 1600, 1700, 1800, 1900 i 2000 kcal,
  • klasyczny z potrawami mięsnymi,
  • wegetariański z rybami,
  • wegetariański bez ryb.

Co znajdziesz w środku?

  • zbilansowany jadłospis na 7 dni z listą zakupów do stosowania na minimum 4 tygodnie,
  • 4 posiłki dziennie (28 szczegółowych przepisów),
  • możliwość powtarzania przepisów i gotowania na kilka dni,
  • rozkład makroskładników pokarmowych: białko 20%, tłuszcz 35%, węglowodany 45%,
  • wykaz zamienników produktów, dzięki któremu będziesz mogła jeszcze bardziej urozmaicić swoją dietę,
  • poradniki – alkohol i słodycze na diecie,
  • e-book „Dieta w PCOS i insulinooporności.

PRZEDSPRZEDAŻ

W trakcie trwania przedsprzedaży, czyli do poniedziałku – 11.10.2021 r. w bonusie otrzymujesz kolejny jadłospis na 7 dni, w sumie 14 dni jadłospisu. Dzięki temu nie będziesz się zastanawiać nad pomysłem na posiłek. Ponadto, zaoszczędzisz czas na gotowaniu.

Zobacz, co pacjentki mówią na temat moich jadłospisów:

Co znajdziesz w e-booku?

E-book składa się z V rozdziałów:

W rozdziale I opisuję najważniejsze informacje dotyczące cyklu menstruacyjnego. Dowiesz się, co to jest insulinooporność (IO) oraz Zespół Policystycznych Jajników (PCOS). Jakie są przyczyny tych zaburzeń, poznasz ich objawy oraz diagnostykę.

W II rozdziale skupiam się na najczęstszych problemach pacjentek z PCOS, czyli trądziku, hirsutyzmie, łysieniu androgenowym. W tym miejscu otrzymasz konkretne wskazówki, potwierdzone badaniami naukowymi, jak postępować w wymienionych problemach. Ponadto, otrzymasz informacje, jak zmniejszyć poziom LH i wesprzeć owulację za pomocą diety.

W III rozdziale znajdziesz wiele przydatnych informacji dotyczących odżywiania i stylu życia w PCOS i/lub insulinooporności.

W IV rozdziale omawiam kwestię aktywności fizycznej zalecanej w PCOS i IO. Dowiesz się, dlaczego warto się ruszać oraz jakie formy aktywności fizycznej sprawdzą się w PCOS i IO.

W V rozdziale szczegółowo omawiam suplementację w PCOS i IO. Opisuję konkretne składniki, które mają potwierdzone działanie wspomagające terapię PCOS i IO.

Omawiam, co w jaki sposób i w jakiej formie warto przyjmować. Przedstawiam również doniesienia naukowe.

E-book „Dieta w PCOS i IO” to zbiór konkretnych wskazówek wspomagających leczenie PCOS i IO.

E-book otrzymasz od razu po zaksięgowaniu wpłaty w formie pliku pdf na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Cechy produktu:

  • format pdf,
  • 86 stron,
  • natychmiastowy dostęp.

Ten e-book jest dla Ciebie, jeśli:

  • chorujesz na PCOS i/lub insulinooporność,
  • zmagasz się z zaburzeniami hormonalnymi,
  • masz problem z nieregularnymi miesiączkami,
  • planujesz dziecko i chcesz się przygotować do ciąży,
  • zmagasz się z niepłodnością.

Pobierz fragment e-booka

Gotowy jadłospis z e-bookiem z zaleceniami w PCOS I insulinooporności

Gotowy jadłospis wegetariański z rybami + e-book z zaleceniami w PCOS I insulinooporności

Gotowy jadłospis wegetariański bez ryb + e-book z zaleceniami w PCOS I insulinooporności

 

Dodaj komentarz

UMÓW WIZYTĘ